Hastanemizde Etkili İletişim Yöntemleri Eğitimi
Sağlık Hizmetleri Uygulama ve Araştırma Hastanemizde Kalite Birimi tarafından hasta ve hasta yakınlarının memnuniyetini artırmak amaçlı çalışmalar devam ediyor.
Bu kapsamda hasta ve hasta yakınları ile doğrudan iletişim kuran meslek gruplarından, güvenlik görevlileri, danışma ve hasta karşılama memurları, polikliniklerde ve servislerde görev yapan sekreterler, büro memurları ve morg çalışanlarına ‘Etkili İletişim Yöntemleri’ konulu hizmet içi eğitim verildi.
İletişim Fakültesi Öğretim Üyesi Dr. Öğretim Üyesi Şebnem Özdemir tarafından, Prof. Dr. Behsan
Önol Konferans Salonu’nda verilen iletişimde beden dilinin önemi, empati yapma yeteneğinin geliştirilmesi, iletişim kurmakta zorlanılan bireylerle iletişim kurma yöntemleri gibi hususlara vurgu yapıldı.
Eğitim programının ardından hastane Kalite Koordinatörü Ümmügülsüm Oflaz, personelin mesleki bilgi ve becerilerinin geliştirilmesi, hasta ve çalışan memnuniyetinin artırılması için benzeri eğitim faaliyetleri düzenlemeye devam edeceklerini dile getirdi.